CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

August 5, 2009

rusheeng!!!

ni la keje last minute... kan da terkejar2... bende da sampai lame tapi arini bru nak wat... siap nyusahkan org lagi... bende important wat cam sambil lewa je... tapi nak wat camne... itulah aku... arini baru nak anta surat2 konvo... haa... kelam kabut aku... kne bgun pagi2 nak gi cc... seb baek ade cc bukak pagi2(da kul 10 pagi pon)... tyme tu gak nak isi graduat nye survey tuh... haish... abes RM1.70 aku... print ar mahal... soklan survey taknak byk plak... cam sial jerk... mcm2 tanye... aku tk bace pon... men klik2 jerk... cambesh gak tuh... wakakakaka...



makan roti telur jap..lapar pagi2 tak sarapan..ekekeke xD












minum milo ais plak tuh...huishh...sedap2...ngah hujan2 minum ais...sempoi beb!!






pastu baru ar gi pos laju... dgn harapan surat tu dihantar ngn laju2... huhh... itu pon tak tau sempat ke tak sblom due date... harapan kot... wakakaka... kalo tak sempat tak gi la aku konvo...


P.S: don't try this even once..ekekeke


-S.T.F.U.-

0 comments: